상세 컨텐츠

본문 제목

When I Dre(내가 꿈을 꿀때)/Carol Kidd

♡음악과 차 한잔의 여유/추억의♬팝송

by 전자올겐연주인 2010. 3. 9. 09:44

본문

누리마루호~

 

 

When I Dream/Carol Kidd

내가 꿈을 꿀때

 

 

I could build the mansion
That is higher than the dreams
I could have all the gifts
I want and never ask please
I could fly to Paris.
It's at my beck and call,
난 꿈에서 꾼 것보다
더 높은 맨션을 지을 수도 있습니다
 
애걸하지 않아도 
내가 원하는 모든 것들을 가질수 있어요
 
비행기를 타고 파리로 날아갈 수도 있어요.
그것은 내가 시키는 데로 아디든지 가주지만

Why do I live my life
alone with nothing at all
But when I dream, I dream of you,
Maybe someday you will come true.
When I dream, I dream of you
왜 난 아무 것도 바라지 않은 채,
삶을 외로이 보내는 것일까요?
그렇지먄 
내가 꿈을 꿀때엔, 당신을 꿈꾸지요.
어쩌면 미래에 당신이 현실로 나타날지 몰라요
내가 꿈꿀 때, 난 당신을 꿈꿔요.

 

Maybe someday you will come true
I can be the singer
or the clown in any role
I can call up someone to take me to the moon
I can put my makeup on and drive the man insane
I can go to bed alone and never know his name

어쩌면 미래에 당신이 현실로 나타날지 몰라요
난 어떤 배역도 마다 않는
가수나 광대가 될 수도 있어요
날 달나라로 데려다 줄 누군가를 불러낼 수도 있죠
난 화장을 이쁘게 하고 한 남자를 애태우게 할 수도 있죠.
난 그의 이름도 모른채로 영원히 혼자서 침실에 들수도 있

 

But when I dream, I dream of you,
Maybe someday you will come true.
When I dream, I dream of you
Maybe someday you will come true

그렇지먄 내가 꿈을 꿀때엔, 당신을 꿈꾸지요.
어쩌면 미래에 당신이 현실로 나타날지 몰라요
내가 꿈꿀 때, 난 당신을 꿈꿔요.
어쩌면 미래에 당신이 현실로 나타날지 몰라요


 

관련글 더보기